2010/03/16

Spring has arrived!

Spring has arrived at Randers yet.
Melting snow,warmer than yesterday.
And a box also has arrived for me from Yu.
It is white-day (return?)present.
My friend called me "Yuki,big big box for you!!"
I was surprised.But it was kidding.

Coming spring and the box made me more happier.

4 件のコメント:

  1. that's awesome present :D
    i wanna know what's in that box :P
    test comment in english...

    返信削除
  2. Thank you for your comment!
    There were a letter for me,photos of Yu and Tamala,photo stand and Godiva chocolate in the box.
    I wanted a photo stand and now I got it,so I can see him and Tamala everyday♡

    返信削除
  3. こんにちは。すずきけんじです。お便りいただきました。ありがとうございます!元気そうでなによりです。29日にご苦労さん会があるのでまたその時に皆で見ます。最近りんたろうがブレイクして満面の笑顔を見ることが出来ました。奇跡です!別のメールに画像送っておきます。体に気をつけてください では

    返信削除
  4. >けんじさん
     コメントありがとうございます。
     りんちゃんの笑顔に癒されました。
     手紙音読は恥ずかしい&長いのでやめてくださいね(笑)あやこ先生が音読係だと思うのですが。
     もうすぐ半分過ぎます!早いですよね〜
     やり残すことがないように楽しんできます^^

    返信削除